Per 15 maart zijn wij verhuisd. We hebben midden februari een nieuw abonnement besteld bij Tele2. De telefonische verkoper garandeerde mij dat we op de verhuisdatum de aansluiting gereed zou zijn. Mijn eerste verbazing was dat ik begin maart een bericht ontving dat onze aansluiting gepland stond voor 1 april (geen grap). De spullen voor zelfinstallatie werden uiteindelijk 3 april geleverd. Ik aan de slag: eerst een goed aansluitkastje zoeken condform de handleiding. Het werkte niet. Na telefonisch overleg met de helpdek heb ik een aansluitkastje moeten koppen in de meterkast. Weer had dat niet het juiste resultaat. Na een aantal telefoontjes is er tot twee keer toe iemand van de KPN geweest. Deze gaf aan dat er gewoon signaal binnen kwam weer overleg gehad met Tele2. Het moest dan aan het modem liggen. Helaas zat hier "standaard" 3-5 dagen levertijd. # dagen later werd het modem geleverd; de verkeerde... Na overleg met de helpdesk werd mij beloofd de volgende dag per koerier een nieuw modem te leveren. Na een belletje met mijn inmiddels goede bekende van de helpdesk bleek dat het pakket met de reguliere post is verstuurd en dat ik weer 3-5 dagen moet wachten. Wij zitten met jonge kinderen thuis die geen TV en internet hebben, bovendien zijn wij zelfstandig ondernemer en doen veel vanuit thuis (deden...) Een foutje is menselijk, maar hoe Tele2 met haar klanten omgaat is werkelijk benden alle pijl. Ik wil nog aangeven dat dit de eerste klacht is die ik mijn 40 jarige bestaan heb gedaan op een publiek platform, de irritatie zit hoog.