BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 vergoedingen en klachten

Bijdrage door gebruiker
29-12-2016
11 reacties
Mijn 2 jarig mobiel abonnement was per 13-06-2016 afgelopen en ik heb dit niet verlengd en dit schriftelijk opgezegt. Hier heb ik ook een bevestigingsmail van ontvangen. Echter was er door een 'foutje' bij Tele2 het abonnement niet juist verwerkt en zijn er toch nog facturen ingehouden. Ik heb hier over gebeld en dit uitgelegd en ze zouden dit regelen, ik zou het teveel betaalde bedrag terug krijgen op mijn rekeningen. Echter (je raad het al) dit is niet gebeurd. Weer heb ik hierover gebeld en een klachten/vergoedings formulier ingevuld, ze zouden het wéér oplossen, echter....weer niet. Ik weer gebeld, nu hadden ze geen aanvraag ontvangen?! Maar goed, ze lossen het wel op natuurlijk...Maar helaas, tele2 doet weer niet wat ze beloofd. Als ik vraag om een leidinggevende is het antwoord 'die zijn telefonisch niet te bereiken'. Nog maar een keer bellen, weer mijn verhaal gedaan en weer een formulier ingevuld. Hierin heb ik aangegeven dat ik verwacht dat mijn toegekende vergoeding van €27,42 voor het einde van het jaar 2016 op mijn rekening staat met wellicht een tegemoetkoming voor je veroorzaakte ergenis? maar nee hoor weer niets. Vandaag weer gebeld en weer krijg je hetzelfde antwoord,....Binnenkort staat het op je rekening,....Tuurlijk Tele2.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.