Ik ben sinds een kleine maand klant van tele2, mijn abonnement is in samenwerking met een nieuwe telefoon via een gsmwijzer besteld.
Nu heb ik vanaf het begin af aan super slecht internet bereik en heel vaak geen netwerk. Sindsdien heb ik denk ik zo'n 7 a 8 keer aan de telefoon gehangen met tele2 voor dit verhaal, ze hebben een dekkingsonderzoek gedaan en uiteindelijk geven ze toe dat er hier heel slecht bereik is (op het randje van) en geven ze me 2 opties: de ene is 10 euro korting op mijn abonnement, wat ik dom vind want ik wil niet betalen voor een telefoon die geen/ weinig netwerk heeft. De andere optie is de telefoon afkopen voor 191 euro die ik helaas niet voor het oprapen heb liggen.
Ik heb gevraagd of ik de telefoon niet terug kan sturen zodat ik een heel nieuw abonnement bij een andere provider af kan sluiten maar dat schijnt niet te kunnen daarvoor moet ik bij de andere site van gsmwijzer zijn. Die stuurt me weer net zo hard terug naar tele2. Hoe moet ik dit nu oplossen? Ik ben niet van plan om een abonnement te houden waar ik vrij weinig aan heb, maar ik ben ook niet van plan om deze telefoon af te kopen. Kan iemand me hier advies in geven?