BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 opzeggen na overlijden.

Bijdrage door gebruiker
19-06-2017
6 reacties
Ruim 2 maanden geleden is mijn vader overleden ik probeer nu 2 maanden zijn mobiele abonnement op te zeggen maar dit lijkt niet mogelijk bij Tele2.

Meerder malen heb ik telefonisch contact gezocht maar de klantenservice is doorgaans niet bereikbaar.

Op e-mails reageren ze niet, een officiële klacht wordt half beantwoord en op de aangetekende opzegging krijg ik geen reactie.

Via webcare word ik al 2 maanden afgewimpeld met de mededeling dat er al 2 maanden een storing is en dat ik geduld moet hebben.

Heeft hier nog iemand een idee hoe nu verder?





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.