Beste allemaal,
Ik wil graag weten of er mensen zijn die dezelfde ervaring(en) hebben als ik.
Ik heb sinds oktober 2010 een abonnement afgesloten bij Tele2 want ze hebben (leekt het) een goede aanbiening en wel
Interactieve tv met recorder, Razendsnel internet TOT 20mb en onbeperkt bellen.
Zo ver zoe goed maar nu komt het als ik zit te internetten en een ander zit tv te kijken dan hapert de tv regelmatig tot wel 30x per minuut en dat is heel vervelend als een een leuke film od zit te kijken.
Na talloze telefoontjes met de klantenservice en KPN op bezoek om de KPN lijn te meten is het volgende bekend geworden.
De KPN lijn heeft een maximale vermogen (althans bij ons in de wijk) van 13Mb
De tv trekt circa 7Mb weg vanwege alle tv kanalen.
Resteer een "razendsnelle" internet verbinding van maar liefst 6Mb.
Nergens uit brieven of op internet word aangegeven dat de tv kanalen 7mb nodig heeft erger nog bij dit abonnement wordt stellig beweerd dat de internetsnelheid TOT 20Mb komt.
Nu gaat het om het woordje TOT.
Tot 20mb wil naar mijn mening zeggen dat ik geen gegarandeerde 20mb verbinding zal hebben. Oke daar heb ik rekening mee gehouden maar dan met een mogelijke afwijking van 10 tot 20% dus minimaal 16Mb
De KPN lijn heeft maar een capaciteit van 13Mb.
Ik vindt dit als consument schandalig en ik mag toch verwachten als consument dat Tele2 mij dat versterkt waarvoor ik betaal dus een internetsnelheid tussen 16Mb en 20Mb en geen haperende TV.
Ik heb per direct mijn abonnement opgezegd en Tele2 de gelegenheid gegeven om daar binnen 2 weken op te reageren.
Helaas heb ik nog steeds geen reactie gehad maar als die komt laat ik het weten.
Zijn er mensen die dit ook zo ervaren dan hoor ik dat graag en zijn er mensen die ook ervaring hebben met het tussentijds opzeggen van hun abonnement
Ik hoor graag van jullie Han