Ik heb al zo'n 4 jaar een abonnement bij Tele2. 2 jaar geleden succesvol mijn abonnement verlengt en daarbij een nieuwe telefoon uit gekozen, ging allemaal perfect! Nu vervalt over 5 maanden mijn abonnement en kan ik hem alvast verlengen.
Dus ik heb 20-10 contact gehad met tele2 en dat kon meteen allemaal gebeuren, nieuwe telefoon (HTC Wildfire) erbij en verandering van abonnement ivm internetuitbreiding. Dit wilde ik eerst nog overleggen met andere, om nog even advies te vragen over de telefoon. Geen probleem volgens tele2.
23-10 opnieuw contact met tele2 gehad. Eerst krijg ik iemand aan de telefoon die zegt dat het nog niet kan, want ik moet nog een maand wachten omdat ik nog niet binnen de 6 maanden zit........vreemd maar ik laat me eigenlijk wegsturen omdat ik een beetje overvallen wordt.
Hierdoor ga ik aan mezelf twijfelen en reken het dus een paar keer na, maar ik zat toch echt al binnen de 6 maanden.
Nogmaals contact op willen nemen met tele2 via de bel-mij-nu optie. Ik word ook daadwerkelijk terug gebeld, maar meteen in de wacht gezet (hadden ze beter kunnen wachten met terug bellen). Vervolgens iemand aan de telefoon die uitlegt dat vanwege de drukte er niemand beschikbaar is, met de vraag of ze terug mogen bellen. Prima, logisch en te begrijpen.
25-10 's avonds ben ik nog niet terug gebeld. Zelf op de site weer gaan kijken, telefoon die ik wilde is eraf gehaald. Weer contact opgenomen met tele2, kunnen niks voor me doen, telefoon staat niet op de site dus kunnen ze niet leveren.
Nu heb ik spijt dat ik niet impulsief ben geweest en eerst goed na wilde denken over de telefoon en verlengen, terwijl dit toch wel beter is om te doen dan zomaar afsluiten. Tele2 kan nu niks meer voor me doen en ik moet maar wachten tot de telefoon weer op de site staat... Dit word voor mij waarschijnlijk niks meer, als mijn abonnement afgelopen is ga ik liever na een andere provider.. Heb het idee dat er zaterdag al problemen waren met het leveren van de telefoon, maar dat zou dan gewoon gezegd kunnen worden. De manier van behandelen was niet helemaal naar wens.
Nog tips voor een goede, andere provider?
NB. Ben overigens nooit teruggebeld........