heb een mobiel+abonnement besteld bij tele2, na een paar weken es gebeld waar alles bleef, er was iets fout gegaan en dus de bestelling opnieuw waarbij bleek later (ik kijk niet elk moment of mn provider nog in beeld is)mn prepaidkaart werd gedeactiveerd!
Mn mobiel was na een paar dagen in huis sim liet op zich wachten. Na10 werkdagen weer aan de telefoon, weer een foutje en weer opnieuw een sim voor me aangevraagd die was na 8 dagen in huis werkte allen niet dus weer aan de telefoon en nu zou Tele2 mij bellen om de ellende op te lossen dat deden zij niet dus weer aan de telefoon en nu is me geloof dat er een nieuw sim kaartje komt en dus weer binnen 10 werkdagen, nee mevrouw we kunnen er geen spoed van maken!!
heb dus nu 7 keer getelefoneerd(ong.20 min.per keer) een simkaartje bij AH gehaald a 9.99 euro, en heb de hoop dat alles goed komt opgegeven.
MIJN VRAAG IS: HOE TE HANDELEN? KAN IK ALLES TERUG STUREN NAAR TELE2 EN AFZIEN VAN MIJN ABONNEMENT EN HOE DOE IK DAT.
help mij b.v.d. Dinx