BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2

Bijdrage door gebruiker
22-10-2017
7 reacties
Nu het volgende ik heb na veel kijken dacht ik het goede mobiele abonement gevonden
bij tele 2 een goed 4g netwerk dat bij mij zou werken,en een mooie mobiele telefoon nu naar afhandeling
van alles en de tel in mijn bezit te hebben werd het na 3weken een nachtmerrie
de verbinding van het netwerk dat werd niet gevonden of als er verbinding was onder het bellen
zo maar weg valt nu heb ik tele 2 op de hoogte gebracht waaruit een onderzoek van 4 weken is ingesteld
werd elke keer met 5dagen verlengt dus 6weken niet gebruik kunnen maken van hun netwerk niks niemand
het onderzoek is afgerond en ik werd in het gelijk gesteld dus het abonement kon worden beeindigd
maar de telefoon ja die nemen ze niet terug
en moet nu tot mijn verbazing ook nog in een keer deze gaan betalen mag niet in termijnen
er werd mij letterlijk gezegt toen ik aangaf het geld niet had in een keer

hier hebben wij geen boodschap aan wij stappen niet af van onze regels
maar wat mij dan verbaast na hun gebeld te hebben en de medewerker zij ja dat is ons beleid
anders komt er een deurwaarder dan moet u met deze een betalingsregeling treffen dan mag het wel
met ja exstra kosten waar ik ook niks tegen kan doen dus bedenk u voor u met tele2 in zee gaat service van hun is nul komma nul
dat lucht ff op dit hier neer te zetten maar ga toch ff advies vragen bij een jurist
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.