Na maanden problemen te hebben met telefoonaanbieder tele2 heb ik vandaag mijn laatste telefoontje gepleegt.
En ga ik vanaf nu alle instanties erbij betrekken.
Al maanden heb ik vaak geen netwerk! niet alleen internet maar geheel niet bereikbaar.
Al meerdere keren worden zogenaamd oplossingen verzonnen zoals nieuwe sim kaarten enz.
Maar dat mag dus ook niet baten!
na mijn gesprek met tmobile is me heel wat duidelijk geworden.Tmobile klanten hebben dus voorang! tele2 snoept er alleen van. Heb 2 keer gebeld ene met de echte reden en de andere met de smoes ik twijffel met contract af te sluiten tussen tele2 en tmobile.. en er werd dus duidelijk gezegt door tmobile dat tele2 over hun netwerk heen zit. maar omdat ik in een omgeving zit waar veel ECHTE tmobile klanten zaten dat ik daardoor minder bereik zou hebben met tele2!!!!! daarom is dus tele2 ook veel goedkoper he. goedkoop betekend in dit geval wel dus slechter! als bijv. feyenoord speelt en teveel mensen van tmobile op dezelfde mast zit, krijg ik dus op mijn telefoon de melding GEEN NETWERK BESCHIKBAAR.
Op bezoek bij mensen in barendrecht.. hoppa geen netwerk, beverwaard.. zelfde probleem.
Tele 2 stuurt me nu al maanden van het kastje naar de muur. en ben dit nu zat aangezien ik elke keer word belooft binnen 72 uur word ik terug gebeld terwijl er vandaag werd gezegt dit kan wel 6 tot 8 wkn duren voordat uitgezocht is.. nou volgens mij ben ik nu bijna een jaar bezig!!
Aparte is dat mensen is mijn omgeving hetzelfde probleem hadden en gewoon wel binnen die 72 uur terug zijn gebeld en zelfs contract is ontbonden!
Nou heb ik een rechtsbijstandverzekering en heb daar al voor gebeld voor een afspraak, het adres van tele2 waar ik mijn aangetekende brief heen kan sturen.
Maar zijn er mensen die nog meer dingen of instanties weten hoe ik dit opgelost kan krijgen`???
KOSTTE WAT HET KOST ga ik er nu echt werk van maken.
Naar mijn mening is dat als een provider niet kan leveren wat er in het contract staat aangegeven is dit contractbreuk toch?
ook al geven ze tmobile de schuld ik heb een contract bij tele2 en niet tmobile!!
wie heeft er nog meer raad?????????
afz hele boze tele2 klant