BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2

Bijdrage door gebruiker
12-01-2006
14 reacties

Ik ons gezin 2 volwassenen en 2 kinderen zijn er 3 mobieltjes. Mijn kinderen hebben er allebei 1 een prepaid. Daar bellen ze dus alleen mee in noodgevallen dus misschien 1of 2x per maand. Ik heb zelf een Motorola Razr met abonnement a 10 euro per maand. Alles van Tele2 Nu is het dus helemaal mis gegegaan. MHet mobieltje van mijn dochter heeft dat abonnement "gekregen" en mijn mobiel moet ik en opwaarderen en ik heb een abonnement. Plus flinke rekeningen die automatisch worden afgeschreven. Is het verstandig om alles te laten storneren? Ik heb het idee dat het bij Tele2 een ongelooflijke administratieve zooi is.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.