BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tele2

Bijdrage door gebruiker
09-04-2013
21 reacties
Wij hadden op 5 maart een internet+digitale tv pakket aangevraagd van tele2, Vorige week kregen wij het installatie pakket binnen en wilden wij aan de slag gaan.Nu blijkt het pakket niet goed te werken. Dit zou aan de telefoniekabel liggen. Ze hebben een nieuw kabeltje opgestuurd (we zijn inmiddels een week verder) en dit blijkt ook nog het verkeerde kabeltje. Vandaag wederom gebeld, waarop de beste man zei dat het helemaal niet aan het kabeltje gelegen heeft en onze excuses daarvoor. Hij stelde voor een monteur langs te sturen. Lag het probleem aan onze woning dan waren de kosten a €70 voor ons, was het probleem bij tele2 te vinden, waren de kosten voor hun. Enfin, een heleboel informatie waar we niet op zaten te wachten, want het enige wat we wilden was het hele boeltje opzeggen omdat het vanaf dag 1 niet naar behoren werkt. Maar zo blijkt, onze bedenktijd van 5 dagen na de telefonische aanvraag is verlopen en lijken wij aan een jaar contract vast te zitten. Als we de medewerker moeten geloven.
Kan tele2 dit zo maar doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.