BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2

Bijdrage door gebruiker
02-05-2012
4 reacties
Ik heb in februari een alles in 1 pakket bij tele2 aangevraagd.
via The Phone House met een tv erbij actie.
Netjes afgeleverd in maart en op de juiste datum ook actief gegaan.

Nu belde ik de klantenservice van Tele2 op 23-04-2012 om een pluspakket erbij te nemen.

Er Werd me uitgelegd dat het 7 dagen zou duren voor het actief was en ik het komende half jaar ipv 45 euro per maand 30 euro zou betalen en daarna 50 euro omdat het pluspakket erbij kwam.

Heel logisch allemaal en het gesprek is ook opgenomen.
Na 9 dagen had ik nog geen pluspakket en ben ik Tele2 gaan bellen.
Hier kreeg ik te horen dat er niks van bekend was en dat ze het wel nu voor me in orde konden maken en ik dan nog 10 dagen moest wachten.
Ik heb hierin aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik een klacht wou indienen en iemand anders wou spreken omdat een opgenomen gesprek niet zomaar verdwenen kan zijn en ik niet nog 10 dagen op iets ga wachten wat ik al had moeten hebben.

Hierop kreeg ik een ander telefoonnummer en na 2 x me verhaal te hebben verteld kreeg ik de juiste afdeling aan de lijn.

Hierop kreeg ik te horen dat ze in overleg me een maand pluspakket kado kon doen en ik het dan met 10 dagen echt had.
In dit gesprek kwam mevrouw een foutmelding tegen die aangaf dat ze het pluspakket niet kon aansluiten en dit naar de tecnische dienst ging uitzetten en die mij terug belde.....

Savonds belde de technische dienst mij terug en die vertelde mij dat hun dit niet konden aansluiten en ik bij the phone house moest zijn omdat ik van een actie gebruik had gemaakt via hun en als hun het in orde maakte er een boete aanvast zat ( omdat ik een pakket erbij wil waar Tele2 aan verdient??)).

Ik heb aangegeven dat aangezien ik zelf voor the phonehouse heb gewerkt dat dit niet mogelijk was omdat ze daar alleen nieuwe klanten konden aansluiten en geen aanpassingen konden doen in adsl aansluitingen en wij de klant altijd naar de klantenservice doorverwezen( of is dit inmiddels veranderd??)

Meneer van de technische dienst ging dit uitzetten bij de juridische afdeling en die zou me weer terug bellen......


Hoe moeilijk kan het zijn een pluspakket erop te zetten en dit in 1 x goed te laten gaan?? Hoe slordig is het als je een gesprek opneemt dat hier niets van bekend is of in het systeem over staat en dat ik in hun ogen nog nooit contact hierover heb gehad?? Hun zijn toch de gene die geld eraan verdienen??


En aangezien ik net sinds februari een 2jarig contract heb bij hun kan ik hier dus niet onder uit en plegen hun contractbreuk als hun een pluspakket erbij doen( dit zijn hun woorden) omdat Tele2 alleen nog maar 1jarige contracten doet en hun zeggen dat the phone house dit in orde moet maken.....


Wat is jullie advies hierin??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.