BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele 2

Bijdrage door gebruiker
28-01-2019
5 reacties
Op 7 januari heb ik mijn tele2 internet tv veranderd. Ik had 10 mb en wilde naar 60 mb. Oke geen probleem. Modem gekregen. Op 24 januari sms gehad voor ingebruikname. Maar geen verbinding te krijgen. Tele 2 gebeld. Ik zou vrijdag hulp krijgen - geen hulp. Gebeld - zaterdag hun krijgen - geen hulp. Maandag gebeld - jaaaah kpn kwam - monteur had geen meetapparatuur bij zich om te kijken waar de fout zat. Oke komen dinsdag terug. Nog geen probleem. En zo ineens krijg ik van tele2 om 15.18 uur dat mijn thuiswerk tele2 is gedeactiveerd. Ik heb hier niet om gevraagd - ik vroeg om hulp. Gebeld - ja maar mevrouw - u kunt helemaal niet overgaan op internet basis alleen maar op glasvezel. En dit terwijl ik de aanbieding had geaccepteerd. DUS TELE 2 IS EEN BEDRIJF WAT ZIJN KLANTEN NIET ECHT TEGEMOET KOMT. Ik moet werken met mijn internet aansluiting. Maar ze kunnen mij pas over 8 dagen weer activeren. En wie vergoedt mij alle gemaakte kosten - bellen met prepay en geen loon al die tijd. NOU TELE 2 DUS NIET.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.