BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Te lage internetsnelheid

Bijdrage door gebruiker
12-06-2015
6 reacties
Jarenlang heb ik een xs4all een internet smart verbinding, 50Mbit. Bij een postcode check kwam ik er achter dat ze bij mij alleen maar 20 Mbit leveren kunnen, gelijk aan de snelheid van het internet compact abonnement. Enige tijd geleden kwam ik er bij toeval achter dat bij mijn huidige abonnement ook een gratis mobiel internet hoorde te zitten, dat was ook niet geleverd. Dat heb ik aangevraagd en zeer beperkt gebruikt.
Kan ik nu teruggave van het te veel betaalde eisen (eventueel onder aftrek van het gebruik van het gratis mobiel)?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.