BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile verzuimt doorgeven unlockcode SIM

Bijdrage door gebruiker
20-01-2004
5 reacties

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Telfort met nummerbehoud. Echter verliep eind november mijn contract op een mobieltje dat een jaar ervoor was gekocht met een verlenging van T-Mobile. Nu moet T-Mobile zorgen voor een unlock-code van de SIM. Ik heb het juiste EMEI-nummer doorgegeven eind november 2003. Daarna diverse mails gestuurd met de vraag wanneer ik de juiste code kon ontvangen. Nog steeds op 20 januari (2 maanden verder) geen code ontvangen. Het moet bij de fabrikant van de mobiel aangevraagd worden, maar ik kan het apparaat al twee maanden niet meer gebruiken. Van compensatie voor de geleden schade willen ze niet weten, maar als je voortijdig je contract wil opzeggen kost het €50,-- per kwartaal. Service is waardeloos, zeker als ze je niet langer als klant hebben. Ze zijn toch VERPLICHT op KORTE TERMIJN de code door te geven? Kan ik een schadeclaim indienen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.