t-mobile een werkelijk een kloten bedrijf met een slechte service en je betaal je scheel en waarvoor?ik zal uitleggen
wat mij over kwam :
in de maand november kreeg ik mijn rekening deze maakte ik over een week later stond het bedrag terug op mijn rekening
dus ik gebeld met klantenservice advies was maak het nog een keer over dat was begin december er was door drukte problemen bij t-mobile werd er gezegd anderhalve week later weer het bedrag terug op mijn rekening ik weer gebeld is het probleem er nog steeds want ik krijg het terug elke keer
op 23 december maakte ik het weer over het geld toen ging het wel goed dus ik had betaald
nu in februari krijg ik een sms van t-mobile achter stand van 25 euro als ik niet betaal sluiten ze af dat zijn kosten die je moet betalen als je te laat betaal ik een brief geschreven waar in stond van het probleem in december bij hun lag en niet bij mij en klanten service op de hoogte ervan was
en als hun dit doen dat ze eigenlijk contraktbreuk pleegen er word gezegd jammer dan kunnen we niks aan doen terwijl het probleem bij hun lag krijg je te horen in een standaard brief van hun via de mail nu word mijn mobiel afgesloten door t-mobile zijn er mensen die dit ook gehad hebben laat mij het weten want het gaat tegen mijn princiepes in om die 25 euro te betalen
dus ik vind T_MOBILE EEN STELLETJES [edit redactie] DIE SCHANDALIG TEGEN DE KLANTEN ZIJN
en nu kreeg ik vanochtend in februari een sms dat mijn mobiel word afgesloten voor uitgaande gesprekken ik zie dit als contraktbreuk ik zou hier graag meer van willen weten of er mensen zijn die dit meegemaakt hebben en /of /ook geprobeerd hebben hier iets tegen te doen of die het nu hebben en met mij hier iets tegen willen doen
[edit redactie] ja mijn mobiele nummer hoef ik niet te geven die doet het niet dankzij t-mobile maar mail me