BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile maakt fout met nieuwe abonnement

Bijdrage door gebruiker
02-05-2010
14 reacties
+/- 4 1/2 jaar geleden heb ik een Smartphone met 2 jarig T-Mobile abonnement aangeschaft (met internet voor € 9,95 per maand)
2 1/2 jaar geleden liep dat abonnement dus af en vlak daar voor werd ik gebeld door een medewerker van T-Mobile of ik dit abonnement wilde voort zetten of wellicht een nieuw abonnement wilde hebben. De Smartphone was inmiddels al een beetje op, was destijds ook wat aan de grote kant en internetten deed ik al lang niet meer. Ik heb toen een abonnement genomen zonder internet met een kleine eenvoudige Samsung telefoon. Vreemd genoeg kwamen er vanaf dat moment geen betalingsoverzichten meer binnen maar ik ging er van uit dat het wel goed zat en maakte me daar niet zo druk om. Nog geen 2 maanden later kreeg ik een andere baan en daar bij een telefoon van de zaak. Dus gaf ik de telefoon met T-mobile abbonnement aan mijn dochter tot dit abonnement was afgelopen. Nu ontving ik een half jaar terug vreemd genoeg wel de laatste factuur en tot mijn verbazing zag ik hier het internet abonnement op vermeld (!) Ik bleek dus 2 jaar lang hier voor te hebben betaald terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde. Om een lang verhaal kort te maken : ik heb gemaild en gebeld... T-Mobile erkent schuld; fout blijkt te zijn ontstaan door een fout in het registratieprogramma. Alleen.. ze betalen uitsluitend de laatste 6 maanden terug (!)

De mail-uitwisseling hier van heb ik nog...

Kan ik hier nog iets aan doen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.