Hallo lezers en redactie Kassa.
Ik heb sinds 2 jaar T-Mobile als provider voor alles-in-1. Sinds dat ik bij T-Mobile ben aangesloten heb ik gebruik gemaakt van de TV-Anywhere app op onze IPad (Pro en Air2). De versie die NU door T-Mobile is vrijgegeven is kompleet niet intuitief, schreeuwerig en vertoont gebreken zoals continu haperen, nu en dan missende zenders. Ook uitzending terugkijken is drama; na 30 seconden zit je opeens weer live te kijken, terwijl de titel nog aangeeft dat je dat gemiste programma afspeelt, TV kijken wordt met deze app nu onmogelijk gemaakt en er is geen weg terug. Overstappen naar een andere provider heeft geen zin...
Hoe kan het zijn dat alle providers, genoemd in de titel, niet een fatsoenlijke app kunnen produceren. Als ik NetFlix, NPO uitzending gemist of YouTube kijk heb ik ZELDENlast van een verstoring wat dan ook. Kijk gerust in de Apple store naar de verschillende apps van alle providers. Het is zeer teleurstellend ;)
Hoe is het mogelijk dat hiervoor geld gevraagd wordt, maar niet wordt geleverd? @Kassa: wat kunnen jullie hier mee doen?!