BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile en huisbrand

Bijdrage door gebruiker
07-01-2015
1 reactie
Hallo Kassa

Mijn vriend en ik zijn afgelopen jaar Het Hele jaar in Nieuw zeeland geweest op een werk- vakantie. Nu hadden wij voor we het abbonement bij tmobile aangongen bij T-mobile wat de opties waren voor als we op reis gingen. er werd ons toen verteld dat het mogelijk was ons Abonnement voor 6 maanden te bevriezen. Nu waren we op het punt dat we weg gingen, dus wij naar de T-mobile zaak om ons abonnement te laten bevriezen, nu bleek dat deze service ineens niet meer bestond...balen dus.
Dat werd dus een jaar betalen voor een abonnement waar we niets aan hadden.
Toen op 11 augustus gebeurde het volgende, het huis waarin wij verbleven verbrande in het midde van de nacht, we zijn er met heel veel mazzel zonder kleerscheuren vanaf gekomen, maar alles wat in ons bezit was is in vlammen opgegaan. dus ook de telefoons en simkaarten.
Nu hadden wij contact met T-mobile opgenomen om ons in ieder geval de simkaart op te sturen zodat we weer bereikbaar waren. nou 3 weken later, vanwege de post afstand kregen we dan eindelijk de simkaart binnen, en dit bleek voor een ander type telefoon te zijn. dus daar hadden we niets aan. hierna hebben we T-mobile 2 keer een klachtenbrief gestuurd over deze simkaart maar deze bleven onbeantwoord. Nu heb ik de rekeningen die ik kreeg van T-mobile terug laten storten want ik wilde niet betalen voor een service die ik door hun domme fout niet kon gebruiken. Mijn moeder heeft ook nog meermaals gebeld met T-mobile maar die heeft er niets voor mekaar gekregen, zelfs geen goede Simkaart.
Nu krijg ik, na het verhaal te proberen uitleggen aan T-mobile, rekeningen met extra bedragen die ik moet betalen omdat ik deze 2 maanden terug heb laten storten.
Ik wilde even weten of ik in mijn recht stond om deze facturen niet te betalen ?

Ik zie graag een antwoord tegemoet
Nikki Janssen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.