BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile doet aan contractbreuk?

Bijdrage door gebruiker
06-05-2012
12 reacties
Hoi iedereen :)

Ik heb sinds 26 April 2012 een abonnement bij T-Mobile.
Een smart plus 230 sms/belminuten en 500 MB internet, hierbij zat ook een Blackberry 9900.

Dit abonnement heb ik afgesloten via de website, studentmobiel.nl

In het contract staat ''Alle bedragen zijn inclusief btw'', maar op het factuur wat ik van T-Mobile krijg komt er nog eventjes 3 euro BTW bij, waar ik het totaal niet mee eens ben aangezien ik het al veel geld vind, een abonnement.

Ik heb T-Mobile al een mail gestuurd, met het contract dat studentmobiel mij stuurde, en die ik heb ondertekent en de factuur die T-Mobile mij zelf stuurde.

Maar mijn vraag is, kan ik wanneer T-Mobile meer kosten in rekening brengt dan in mijn contract staat het contract beeindigen, aangezien ik nu al zoveel problemen ondervindt.

Ik heb al 225 euro betaald voor het toestel zelf, dus ik vraag mij af hoe dit allemaal prijs gaat, dit is namelijk pas mijn eerste abonnement...

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Groetjes,

Erol Van der Lelie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.