BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile BKR

Bijdrage door gebruiker
15-04-2010
9 reacties
Beste Kassa,

Ik heb een abonnement gehad bij T-mobile, echter is deze naar een Incasso bureau gegaan nadat bleek dat het nummer niet werkte en nooit in gebruik is geweest. Hierover schriftelijk naar hun geschreven. Echter zonder antwoord is deze achterstand van betaling doorgestuurd naar incasso. Wanneer ik me hyptoheek rond probeerde te krijgen ben ik erachter gekomen dat ik BKR geregisteerd sta. Na een half jaar telefoontjes hebben gepleegd is mijn geadviseerd om het bedrag in te lossen om zodoende afgemeld te worden, dit heb ik gedaan omdat ik graag mijn hypotheek rond wilde krijgen. Per email een bevestiging gehad dat de werkelijke einddatum 27-01-2010 is. Dit moest alleen nog zwart op wit komen te staan. Daarover ook meedere keren gebelt, echter zonder resultaat. Er werd mij wel verteld dat de H code niet meer toepasbaar was omdat ik geen abonnement bij hun wlde hebben. Nu heb ik de officiele brief gekregen die ondertekend wordt met 27-01-2015. Wat kan ik hieraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.