BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

t-mobile

Bijdrage door gebruiker
20-06-2011
14 reacties
ik heb 4 maand geleden een abonnement afgesloten bij t-mobile voor 2 jaar met een htc telefoon.
voor 2 weken geleden was ik aan het bellen en wou ophangen, dit wou niet. na enkele pogingen kreeg ik mijn sms lijst en schakelde de telefoon uit met als gevolg dat die niets meer deed. De telefoon ingeleverd bij t-mobile waar ik een servicebon kreeg waar op staat bij -eventueel aanwezig gebruikssporen- Geen. De telefoon is ook niet gevallen of wat dan ook, ik heb er bij de aankoop folie op het scherm aangebracht en er een hoesje bij gekocht Nu kreeg ik een brief van dynafix dat de schade is veroorzaakt door vallen/stoten/klemmen! De reparatiekosten van €124,95 zijn dus voor mijn kosten.
T-moboile kan/wil niet helpen dit op te lossen en dynafix al helemaal niet. Zit ik nu vast aan een tweejarig abonnement zonder telefoon?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.