BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

t mobile

Bijdrage door gebruiker
13-09-2013
3 reacties
beste mensen
ik heb al jaren een t mobile sim only abonnement
ik lees bij My t mobile het volgende:
verleng direct je abonnement en kies een nieuwe telefoon.
Dus wil ik mijn t mobile abonnement direct verlengen
en gebruik maken van de keus EEN NIEUWE TELEFOON
Echter mijn abonnement wordt wel maandelijks automatisch verlengt, maar voor langere tijd verlengen is niet mogelijk.
Want mijn abonnement bestaat niet meer. Het eventuele nieuwe abonnement is duurder, en ik ben mijn beltegoed kwijt. IK VIND DIT MISLEIDENDE RECLAME
IK heb verhaal gehaald bij t mobile, echter zonder resultaat
ook lees ik als slotzin bij t mobile
je komt in aanmerking voor abonnementsverlenging.
IK BEN ZEER TELEURGESTELD IN T MOBILE
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.