Ik heb bijUPC een internetaansluiting (Chello), tv en radio. Sinds vrijdag is er al af en aan een storing. Ik heb al vele malen hier over gebeld met de klantenservice en krijg telkens te horen dat er in Spijkenisse een collectieve storing is. Iedere keer wordt er beloofd dat het probleem binnen 24 uur is opgelost maar nu 6 dagen later komt de storing nog iedere keer terug. Ik ben bij mijn buren gaan vragen of hun hier ook last van hebben en dat is ook zo bij hun. Na 2 dagen ga je twijfelen of de storing niet je eigen schuld is, maar na het persoonlijk ook bij mijn buren gezien te hebben weet ik dat dit niet het geval is. Heb net weer contact met UPC gehad en nu willen ze hier bij mij thuis mijn aansluitingen komen door meten terwijl ik gezegd heb dat mijn buren dezelfde storing hebben. Volgens UPC is de storing gerepareerd, maar hoe komt het dan dat ik en mijn buren nog steeds last hebben van uitvallend internet en radio en van slecht beeld op de tv? Ook krijg ik telkens het advies om zodra de storing is verholpen om restitutie te vragen voor de dagen dat de verbinding niet werkte. Ik heb de algemene voorwaarden van UPC er op na gelezen en daar staat in dat de storing minimaal 24 uur onafgebroken moet zijn geweest en dat is het dus niet.
Wie van jullie maakt ook gebruik van UPC diensten en heeft ook weleens zo iets als dit meegemaakt? Hoe is dit dan verholpen?