Wij zijn overgestapt naar Lijbrandt voor alles in 1 pakket voor glasvezel. Internet, digitale tv en telefonie in 1 pakket. Vorige maand is dit eindelijk aangesloten, nadat ze erg veel moeite hadden om onze lijn actief te krijgen.
Na 2 weken zou ons telefoonnummer overgezet worden van kpn naar lijbrandt. Bij het omzetten is er iets fout gegaan en ondertussen zitten wij al 12 dagen zonder al de diensten. Het ergste vind ik de telefoon, omdat ik ook al 12 dagen niet bereikbaar ben.
Ik vind dit er lang duren, maar op mijn mails krijg ik geen antwoord. Aan de telefoon alleen maar antwoord dat ik geduld moet hebben en dat ze er mee bezig zijn. Maar wij worden helemaal niet op de hoogte gehouden waarmee.
Mogen ze er zo lang over doen om een storing op te lossen? Ik verwacht eigenlijk net zoals bij mijn cv dat er iemand de volgende dag bij mij langs komt.
Opzeggen kan niet meer, omdat ik nu aan een jaar vast zit. En de ander aanbieders hadden wij inmiddels al opgezegd. Nog een paar dagen en internet en televisie is ook niet meer beschikbaar via oude aanbieder.
Hoe kan ik er meer urgentie achter zetten? Lijkt wel of ze ons probleem niet serieus nemen.