Recent een slechte ervaring met DIXONS gehad. Na het vast stellen van een storing met het sychroniseren van foto's met de PC binnen de garantie termijn (na 8 mndn) de telefoon, een LG f2100, teruggebracht voor reparatie. Na 5 dagen krijgen we een prijsopgave van Euro 109 (mobiel heeft Euro 65 gekost!) omdat de klacht door vallen of stoten zou zijn ontstaan.
Navraag leert dat de reperateur van DIXONS alleen naar de buitenkant heeft gekeken en op basis van een beschadiging concludeerd dat het toestel gevallen zou kunnen zijn en dat klacht hierdoor zou kunnen zijn ontstaan. Daarop meent DIXONS mij een prijsopgave te moeten sturen. Na verder navraag geeft DIXONS aan dat als de klacht toch niet door vallen of stoten zou komen, de reparatie onder garantie zou gebeuren. Ik wil echter men mij eerste bewijst dat het val of stootschade is. Daarna wil ik kunnen beslissen wat ik doe. DIXONS weigert dit.
Inmiddels heb ik het mobiel maar ongerepareerd terug gevraagd.
Wie kan mij vertellen wat nu echt mijn rechten zijn??