BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Spamfilter Ziggo houdt gewenste email tegen

Bijdrage door gebruiker
21-02-2018
110 keer bekeken
4 reacties
Sinds ongeveer een half jaar blijven gewenste emails in het webmail spamfilter hangen van Ziggo. Het vreemde is wel dat de ene keer een nieuwsbrief wel wordt door gelaten maar een andere keer niet. Door middel van via je webmail de email uit je spammap naar je inbox te slepen zou het spamfilter "zelflerend" moeten zijn. Helaas na maanden is het filter bij mij erg hardleers. Deze week bleef er een belangrijke bezorgafspraak in het spamfilter hangen en werd niet door mijn Outlook "naar binnen gehaald". En een echt spambericht kwam wel bij mij binnen.

Ik gebruik pop3 en wil niet over op imap wat Ziggo nu forceert. Met imap blijft je email op de server van Ziggo staan waar ik geen zin in heb.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft? En Ziggo hierover gesproken en een werkende oplossing gekregen? Bij mij weet de klantenservice helemaal van niets, ondanks meldingen op hun eigen forum.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.