BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte verbinding voor internet en bellen via KPN

Bijdrage door gebruiker
28-08-2012
7 reacties
Sinds 2007 hebben wij een ADSL verbinding via KPN. Na ongeveer een half jaar begonnen bij ons de klachten, trage internetverbinding en een telefoonlijn die steeds weg valt. Div. keren is er hier een monteur geweest, en heeft binnenshuis alles vervangen wat maar te vervangen was. Zo ook begin augustus 2012, op het moment dat hij aanwezig was viel de totale lijn dood, en de monteur vertelde ons dat er een nieuwe kabel vanuit de straat naar ons huis gelast moest worden en dat daarmee de problemen zeer waarschijnlijk verholpen zouden zijn. Hij heeft toen direct een bon gemaakt voor de buitendienst, en binnen 1 week zouden ze contact met ons opnemen, maar helaas helemaal niets. Omdat wij al enige tijd tobben met dit probleem zijn wij gebeld door een man van de klanten afdeling die ons het volgende voorstel deed. Het product dat u heeft afgesloten bij KPN bestaat niet meer, mocht u toch klant willen blijven bieden wij u een nieuw abonnement aan, wat wel 2x zo duur is als uw huidige, en dan zullen wij de nieuwe aansluitkosten voor 50% verlagen voor al het ongemak van de afgelopen jaren!! Toen ik vroeg waarom ze niet gewoon een nieuwe kabel in wilde lassen, was zijn reactie omdat wat U als klant van ons verwacht, wij u niet kunnen leveren. Ik vertelde hem dat ik niets meer verwachte als het product wat ze ons in 2007 verkocht hebben (internet en bellen). De beste man vertelde toen doodleuk dat dat product niet meer "bestond" en dat wij of zijn voorstel moesten aan nemen of op zoek moeten gaan naar een andere provider.
Op het verzoek of ik een brief of email kon krijgen van zijn aanbod, was het antwoord NEE, denkt u er maar eens rustig over na, en mocht u gebruik willen maken dan heeft u bij deze mijn rechtstreekse nummer, aldus de Heer. C......
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.