Ik heb een maand geleden (5 oktober) mijn Nokia N900 ingeleverd bij telefoonkopen.nl venlo (waar ik deze ook gekocht had) omdat hij een simfout had. Omdat ik nog binnen de fabrieksgarantie zat werd deze zonder problemen geaccepteerd en ingenomen. Mij werd verteld dat deze 2 tot maximaal 3 weken weg zou zijn.
Na 3 weken had ik nog geen nieuws en ben ik naar de winkel gestapt. Hier werd me verteld dat mijn telefoon nog niet binnen was. De medewerker keek in zijn computer waar hij was op dit moment. Na ongeveer 15 minuten zoeken zei hij dat de telefoon nog bij Nokia was. Daarbij wist hij me te vertellen dat 2 tot 3 weken niet juist was maar het 3 tot 4 weken duurde. Dit alles was op een donderdag avond. De verkoper zou nog naar Nokia bellen op vrijdag en mij dan terugbellen over de status.
Ik werd niet teruggebeld dus heb ik zaterdag zelf maar gebeld waar de telefoon was. Ik werd ter woord gestaan door iemand die mij als een of andere idioot behandelde die niet wist waar hij het over had. Ik heb toen boos opgehangen.
Maandag 31 oktober werd ik door de filiaal leidster terug gebeld. Ze had Nokia gesproken. Mijn N900 was vernietigd!!! hij kon niet meer gemaakt worden. Ze zouden een telefoon sturen die gelijkwaardig zou zijn de N8. Ik zou zo snel mogelijk bericht krijgen.
Op het einde van de week had ik nog niets gehoord. ondanks verschillende beloftes van telefoonkopen.nl. Ik vroeg mij werkelijk af hoelang het duurt een telefoon te versturen.
Maandag 7 november kreeg ik weer een telefoontje van de filiaalleidster Ze hadden vrijdag 4 november een Nokia E7 opgestuurd (in plaats van de N8) Deze zou dinsdag, uiterlijk woensdag binnenkomen. Vandaag donderdag, na 3 dagen achter elkaar gebeld te hebben omdat ze mij niet bellen met de mededeling dat de telefoon helaas nog niet binnen was gekomen, kreeg ik de mededeling dat de telefoon nog niet binnen was. Ze wisten niet waar deze was en ze durven niets meer te beloven.
Ik vraag mij af of er meer mensen zo zijn behandeld door telefoonkopen.nl? Ze schuiven steeds de schuld af op andere partijen ondanks dat ik per se naar een winkel ga voor dit soort situaties.
Ik heb het gevoel dat er helemaal niet wordt geluisterd naar klachten en dat ze alleen voor je werken als je er zelf 10 keer om hebt gevraagd.