Alweer enkele maanden probeer ik met tussenpozen een upgrade te krijgen voor mijn Acer pc. Acer besteedde deze levering uit aan Mentormedia, een mi. Aziatisch bedrijf. Aan makkelijke en veilige betaling via PayPal of IDEAL dacht men niet, je moest een creditcard hebben om de bestelling af te ronden! Ik bracht dit dus onder de aandacht van Acer. Later werd electronisch betalen wel mogelijk maar tegen meerkosten van maar liefst 10 euro! En omdat ik al een case via e-mail had aangemaakt kan ik op die manier nu niet opnieuw contact zoeken. Mijn case is namelijk wel open maar er wordt gewoon week in week uit niets mee gedaan. Ook enkele telefoontjes met Acer Benelux helpen niet, ik kreeg zelfs van een medewerker nog een ordernummer om in te voeren maar ook dat hielp me niet verder. Een andere medewerker meende dat ik een verkeerd nummer had gekregen. De medewerkers hebben steevast slechte regelmatig wegvallende verbindingen, spreken soms zelfs nauwelijks Nederlands, verwerken nummers en emailadressen vaak niet goed maar vragen wel steeds opnieuw alle gegevens. Zij beloven ook steeds een oplossing die helaas niet komt. Dit alles tegen een telefoonprijs van 10 eurocent per minuut. Het zal me inmiddels niet verbazen als ik voor 31 januari 2010 nog geen upgrade heb. En als ik zo doorga met toch maar af en toe bellen heb ik straks wellicht net zoveel uitgegeven aan de beloofde goedkope upgrade als aan een mooie DVD met Windows 7 van Microsoft zelf. Uiteraard met dit verschil dat ik dan nog niets heb ontvangen van Acer. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die steeds weer aanloopt tegen deze uiterst klantonvriendelijke 'muur' van desinteresse van de firma Acer. Wie heeft deze ervaringen ook?