Wat is dat toch met Ziggo?
Je bent klant, je betaalt maandelijks een behoorlijk bedrag en dit bedrijf schoffeert gewoon zijn klanten. En dan die communicatie. Als klant kun je ze gratis bellen, maar je staat gewoon minimaal 10 (!) minuten in de wacht, terwijl het bandje aangeeft dat de wachttijd gemiddeld 2 minuten duurt. Ja gemiddeld, an me hoela!
Vervolgens krijg je iemand die niet wil of kan doorverbinden en belooft dat ze alles per mail gaat bevestigen. Dus niet! Ze beloven van alles en ze doen het gewoon niet.
En je kunt ze niet eens mailen? Nee, je moet bellen of een brief schrijven. Ja, schrijven, an me hoela! Die brief raakt zoek.
Ja, weet je hoe je ze wel snel aan de telefoon krijgt? Als je iets wil bestellen! Dan heb je binnen 20 seconden iemand aan de telefoon die jou alleraardigst gaat helpen.
Is het nu alleen maar kommer en kwel bij Ziggo? Nee hoor, hun producten zijn kwalitatief goed: telefoon, internet en tv/radio. Dat gaat allemaal goed. Maar de administratie en de servericeverlening richting hun klanten is echt 'Naatje Pet'...