BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

simpel B.V.

Bijdrage door gebruiker
27-09-2012
7 reacties
Ik wil net als anderen gewoon, van mijn abonnement af, dit is niet mogelijk heb ik begrepen, maar nu is mijn vraag; ik heb niet op tijd betaald en dit komt regelmatig voor, en om mij weer aan te sluiten wordt er 15 euro gerekend, nu kreeg als gewoonlijk de sms dat ik binnen 24-uur moet betalen anders wordt ik afgesloten, nu heb ik dit gisteren gedaan en vandaag krijg ik de sms dat ik afgesloten ben en een 0900 nr moet bellen, dus nu heb ik betaald en wordt alsnog afgesloten, wat kan ik nu nog doen, ik wordt er echt helemaal gek van.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.