Simpel weigert mijn klacht op te lossen en blijft vragen om gegevens van derden. Ik kan niet door alle nummers (providers) gebeld worden. Simpel wil dit alleen in behandeling nemen als ik gegevens van anderen aanlever (telefoonnumners, providergegevens, tijdstip van bellen, locatie van bellen).
Ik ben onlangs overgestapt naar Simpel en het probleem zit in de routering: niet alle providers zijn juist mee overgezet. Daarom krijgen sommigen de melden dat mijn nummer niet bestaat. In het kader van privacy hoor ik niet telefoonnummers, tijdstippen van bellen en providergegevens van derden te moeten verstrekken om een technisch probleem van mijn provider en mijn nummer op te lossen. Bovendien heb ik die informatie ook niet, het betreffen relaties vanuit mijn werkgever waaraan ik die informatie niet ga vragen, dat vind ik onbeschoft.
Andere oplossingen (##002# bellen, SIM kaart in ander toestel en al die flauwekul) heb ik geprobeerd en lossen het probleem niet op.
Kan ik op basis van wanprestatie het contract ontbinden?