BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel

Bijdrage door gebruiker
09-08-2011
4 reacties
Beste heer mevrouw,

Ik krijg heel hoge rekeningen van SIMPEL. en ik ben tenorrechte 3 keer afgesloten. Ik heb een abonnement vab 12.50 400 min, Ik heb wel iets buiten mijn bunderl gebeld dat niet meer dan 5 euro bedrag, Ik heb je sinds november 2010 aangemeld, maar kon pas in midden januari 2011 gebruik van maken.
Ik werd door SIMPEL geadviseerd om geld over te boeken aan een derde. en een vierde. Heb ik netjes gedaan. Ik heb nooit een brief van SIMPEL ontvangen waarin staat, dat er geld van mijn rekening wordt afgetrokken. Wel kreeg ik een sms dat ik binnen 5 werkdagen moet betalen. Ze hebben de derde en de vierde persoon niet om informatie gevraagd of het geld wel binnen is of niet, maar ze blokkeren mijn nummer

Ik ben het een beetje zat door die hoge bedragen van € 43, € 47, €28 dat ik elke maand moet betalen. Ik heb mijn geld van die derde na 163 dagen terug ontvangen na aandringen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee advies kan geven

Met vriendelijk groet,

Ivan
[Edit redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.