Gouden Band zit met de handen in het haar. Ik ben geen grote mobielgebruiker en heb een andere provider die goedkoper is en waarvan de opwaardeerwaarde lager is genomen. Simkaart is gekocht, beltegoed erbij en wat nu.
Ik heb de oude kaart vervangen door de nieuwe en als ik dan de standaardcode 0000 invoer dan is de pincode fout. Ik heb mijn oude code ingevoerd en die is ook fout, maar ik dacht je kunt het allicht proberen. Niente. Wat nu. Mijn toestel is bijna drie jaar oud. De simlock had er dus vanaf moeten zijn. Nee hoor. Niks vanaf. Gezocht naar een code op internet maar dat werd ook niks. Ik weet het niet meer.
Nog een ding toen de code fout werd gemeld noemde men dat een fout wachtwoord en ook dat er te weinig tekens waren ingevoerd. Ik heb toen ook nog de opwaardeercode ingevoerd want een ander lang nummer had ik niet maar zoals ik had kunnen verwzachten was dat ook niet de oplossing. Wie helpt?????