BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service KPN

Bijdrage door gebruiker
14-03-2007
1 reactie

Mijn dochter heeft helaas ooit een "gratis"telefoon gehad via de postbank met een hi simkaart. De service van KPN is al om te janken, maar dit slaat alles. Ik had deze machtiging al ingetrokken op 26 juli 2006. Het hele gebeuren liep tot 1 april 2007, maar gezien de service wilden wij er maar niet mee doorgaan. Nu kreeg ik een brief met de vraag wat ik wilde, een nieuwe telefoon, gewoon doorgaan of de machtiging intrekken, wat ik allang heb gedaan. Ik moest ervoor bellen met mijn mobiel naar een mobiel nummer, wat een enorme klap geld kost en over iets wat ik schriftelijk al had geregeld. Wie weet een echte goede provider, met echte service en een goede dekking en niet te hoge beltarieven? En hoe kan ik een officiele klacht indienen tegen de gang van zaken bij kpn/hi ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.