BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service AMAC

Bijdrage door gebruiker
18-01-2017
5 reacties
Wat een dramatische "customer experience" bij AMAC Demer. De batterij van mijn iPhone 6s heeft een erkende fabrieksfout. (Stopt al bij 50%, wellicht herkenbaar?!) Lichte gebruiksschade, moet in 99% van de gevallen vervangen kunnen worden. Helaas geen leentoestel mogelijk dus maar een nieuwe iPhone 7 gekocht voor 963,95....niet echt een optie om als ondernemer weken niet bereikbaar te zijn....

Anyway. Batterij kan uiteindelijk toch niet vervangen worden maar moet wel 42 euro afrekenen voor de onderzoekskosten. Dat staat namelijk in de regeltjes...

Manager erbij.....verplaatsen in de klant zat er helaas nog steeds niet in....dus voor 42 euro zijn ze iig een (inmiddels ex) klant rijker die helemaal over de zeik is.

Waar heb ik ooit gehoord dat een klacht een kans was?!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.