Ook wij zijn overgestapt naar scarlet met het bedrijf. Door toenmalige accountmanager diverse toezeggingen gedaan, bellen onderling zou gratis zijn zowel mobiel als vaste telefonie, thuis zou scarlet binnen 1 a 2 maanden functioneren enz. Wij zijn nu 9 maanden en heel veel ellende verder. In plaats dat wij 400 euro minder kosten per maand zouden hebben , hebben wij 250 meer kosten. Thuis geen scarlet en dat zit er ook nog lang niet aan te komen, kantoor hebben we op internetaansluiting half jaar moeten wachten en de rekeningen kloppen gewoon niet. Op telefoontjes van ons wordt niet gereageerd, email niet. Eenmalig krijgen we dan een mailtje dat de accountmanager ons vast wel even gebeld had ( niet dus ) en we kregen een credit nota van 600 euro. Niet vermeldend om welke rekening, periode enz het zou gaan. Ik heb nog geen rekening betaald. Laten ze maar eerst de goede rekeningen opmaken. Maar tot onze grote geluk was er een nieuwe accountmanager aangesteld. Deze zou gisteren bij ons op bezoek komen , 10 uur. Ik afspraken opzij zetten maar al wat er kwam, geen scarlet. Om half 11 zijn mobiel ingesproken. Om 11 uur hoofdkantoor gebeld, nee, zij wisten het ook niet. Vanmorgen weer gebeld, voicemail, hoofdkantoor gebeld, nee..wisten het ook niet. En ja hoor, om 12 uur belt hij. Misverstand maar hij wilde wel even een nieuwe afspraak maken. Ik vraag hem nog, waarom hebt u gisteren niet gebeld ? Zegt hij, ja zeg, ik heb meer klanten en ik heb het druk. Ik vind het niet te geloven dat zo`n bedrijf zo met zijn klanten om kan en mag gaan. Is er nu echt niets aan te doen ? Moeten we deze praktijken blijven tolereren. Ik wilde echt dat hier eens aandacht aan besteed werd. En als iemand tijd/zin heeft om ze aan te pakken, mijn steun heb je.