hallo,
Wij hebben sinds 28 februarie scarlet one aangevraagt.Nu is het 16 juni en nog hebben wij geen telefoon. Terwijl ons was beloofd binnen 8 tot 10 weken alles aangesloten zou zijn. Ik heb al tientallen keren gebeld naar de klanteservice van scarleten dan word je afgescheept met ja mevrouw er is een fout op getreden. Na 10 weken wachten ik weer bellen en kreeg elke keer hetzelfde antwoordtEinedlijk kregen we telefoon op20-05-2005 en dan zou de monteur van cadle 1 langs komen en die zou het telefoon nummer meenemen en zouhet adsl aansluiten. De monteur wist niks van de telefoon en ging voor mij bellen en werd hem gezegd dat ik binnen een week bericht zou krijgen met een tijdelijk nummer en dan zou ik een vast nummer ook schriftelijk krijgen een week verder nog geen post van scarlet. Ik weer bellen en er werd weer gezegd dat het nog wel 2 weken kon duren omdat er een fout was opgetreden en ik zou binnen 2 weken schriftelijk bericht krijgen. 2 weken verder nog niks gehoord. Ik weer bellen en gevraagd hoelang het nu ECHT nog ging duren en toen werdt gezegd dat het nog wel uitelijk 4 weken kon duren ik werd echt heel kwaad van binnen.(Ben vaak zat kwaad geweest maar daar schiet je niks mee op) Nou ik had het eindelijk zover dat er spoed achter gezet werdt en nog 2 weken ging duren dat is nu inmiddels 4 weken geleden en nu heb ik nog steeds geen telefonie Gisteren weer gebeld en er werd gezegd dat er hard aan gewerkt werd en dat ik zeker voor 4 juli telefoon zou hebben en er moet een monteur langs komenvoor een her instalatie. Mijn vraag is nu: Wat is mijn recht als er voor 1 juli 2005 nog geen telefonie is. en ik wil scarlet schriftelijk opzeggen????? Ze dreigen namelijk dat ik een bedrag van 195 Euro moet betalen. Kunnen ze dat maken????????