BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Saturn rotterdam zuidplein

Bijdrage door gebruiker
26-10-2009
2 reacties

Mijn klacht over saturn rotterdam,
wat kan ik hieraan doen.


ik kocht voor mijn vrindin der verjaardag een nintendo ds.
ik kocht dit 3 weken voor haar verjaardag.
de dag van haar verjaardag pakte zij dit kado uit.
na het opmaken van dit kado troffen wij op het Scherm van de ds extreem diepe krassen aan.
na het aanzetten van de ds bleek deze ds al een keer te zijn gebruikt want er stond al een naam in het scherm en de taal was al ingesteld.


wij hebben de ds toen terug in de doos gedaan samen met alle spullentjes.
Behalve 1 van de kartone wandjes die de ds op ze plaats houd in de doos.


volgende dag terug gegaan met de ds in de doos naar het servespunt van saturn zuidplein.


het verhaal uitgelegd en verteld dat ze het kado voor de verjaardag had gehad ( zelfs aangetoond op haar id kaart )
om zeer grof te horen te krijgen "dat is ons probleem niet'
je hebt het 3 weken geleden gekocht dus het is uw probleem wat je er mee doet.
Na te hebben gevraagd om een persoon die hoger in functie is als de medewerker die er werkte.
kreeg ik iemand te spreken die mij vertelde dat hij op dat moment zou kijken wat er aan de hand was.
Hij vertelde mij dat saturn geen spullen terug neemt en dat geen spullen verkoopt die ooit zijn gerepareerd.


ik vroeg aan de man of ik iemand hoger in functie kon spreken dan hem.
en kreeg te horen dat ik dan maar moest bellen dat hij me niet veder kon helpen.
na een discussie te hebben geleid met de man vroeg ik of het niet gewoon mogelijk was of de ds kon worden opgestuurd dat ik het totaal oneens was met zijn stelling dat het maar ons probleem was en we maar moesten kijken wat we moesten doen.
want hij beschuldigde ons dat wij de krassen er ophadden gemaakt.
en dat hij er voor instond dat er geen krassen op de ds zitten.


De man vertelde mij dat hij de ds niet kon opsturen omdat 1 stukje kanton niet aanwezig was dus het moeilijk was om de ds normaal naar hun reparatie bedrijf te kunnen opsturen.


er zouden kosten aan verbonden zitten van 30 euro Max en ik na 5 weken bericht zou krijgen dat de ds gemaakt zou worden.


na 2 weken tijd kreeg ik een bericht van saturn die vermelden dat de reparatie op €74.08,- kwam.
en dat ik binnen 7 dagen moest laten weten of ik akkoord ging met de prijs voor de reparatie kosten
of dat ik niet akkoord ga en als nog 25.59 betaal voor het opsturen.
of dat ik afstand doe van mijn ds en geen geld terug ontvang voor het opsturen.


Na het hier niet mee eens te zijn heb ik opgebeld naar saturn en om uitleg gevraagd.
de verkoper zei dat ik de brief maar moest tekenen en niet zo moest zeiken.
en hing vervolgens op.
na terug te hebben gebeld naar de receptie wilde ik de hoogste baas spreken omdat ik dit niet pikte.
zij vertelde mij leuk dat hij niet aanwezig was en ik andere keer moest terug bellen.
na 12 dagen achterelkaar om 3 a 4 verschillende tijdstippen te hebben gebeld en de meneer nog steeds niet aanwezig was.
heb ik besloten nintendo zelf te bellen.


na mijn verhaal amper te hebben mogen uitleggen vroeg de meneer mij naar het serie nummer van de ds.
hij zou de fotos en gegevens opvragen bij het reparatie bedrijf en zou mij daar over terug bellen binnen 3 dagen
er zijn inmiddels alweer 7 dagen veder en nog steeds niks van nintendo gehoord.


Ik vind het een Regelrechte schande van saturn dat je zo behandeld wordt als klant en je een apparaat van 160 euro koopt dat het inorde is.
en niet dat je iets koopt en je vervolgens 74.08 euro moet betalen om het gelijk te laten maken zonder dat je er ook maar iets mee hebt gedaan.


Wat moet ik hier aan doen ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.