Ongeveer 2 maanden terug deed de computer van onze zoon het ineens niet meer. Voor 'kenners' zou het een makkelijk probleem zijn. De computer moest een soort van gereset worden (zwart beeld). Gebeld met Acer en deze stuurde gelijk een man van de KPN, die onmiddelijk, zonder ook maar ergens naar te kijken, tot vervanging overging van moederbord, harde schijf en geheugen. Dit was volgens ons echt overdreven, maar het was het beleid van Acer! Hierna deden muis, toetsenbord, geluid en display op PC zelf het niet meer. Weer gebeld en ja hoor, weer man van de KPN, die vervolgens het moederbord wéér verving!!! Muis en toetsenbord deden het weer, maar geluid en display nog niet. Terwijl de computer nu weer een beetje werkte,(alleen bepaalde instellingen moesten dus nog worden aangepast; geluid moest nagekeken worden en draadloze internet werkte nog niet dus ook hier moesten we achteraan), moesten we de computer toch opsturen. Ook dit was weer overdreven, maar moest. Nadat de computer al 3x was terug gestuurd deed display het weer en de computer uiteindelijk ook! Het geluid en draadloze internet deed het nog niet (3 kwartier met KPN aan de telefoon gezeten, maar zij begreep er ook uiteinelijk niets van: zij dacht dat Acer bepaalde instellingen had veranderd). De computer tijdelijk op andere plek geïnstalleerd en toen deed het geluid het wel. Alleen draadloos internet kregen we niet voor elkaar. Maar onze zoon kon eindelijk weer op zijn computer! Hij was blij! Helaas was dit van korte duur, want na een paar dagen kreeg hij een blauw scherm: er was een fout en daarom was windows afgesloten. Niets deed het meer. Weer met Acer gebeld en we moesten hem toch weer opsturen. Na een paar dagen hebben wij een mail ontvangen, dat ze de aankoopbon willen om de restwaarde te berekenen. Dan krijgen wij waarschijnlijk de helft terug ofzo. Dit is echt niet te geloven. Terwijl Acer het alleen maar erger heeft gemaakt! Als zij de 1e keer iemand met verstand van computers hadden gestuurd, weten wij zeker, dat dit toen al was opgelost! Acer heeft aan de computer gerommeld en nu zijn wij de dupe. We hadden 3 jaar thuisgarantie en deze loopt nog tot mei/juni 2013. Kunnen zij ons op deze manier zomaar afschepen met de restwaarde van de desktop van mijn zoon van 13? Hij heeft er hard voor gespaard en kan geen nieuwe kopen met een evt. restwaarde! Het beginprobleem was de computer terug zetten naar fabriekswaarden en uiteindelijk heeft Acer onze hele computer stuk gemaakt! Dit is zo oneerlijk.