Hallo Mijnheer/Mevrouw,
Ik heb 26 Maart jl. voor € 599,- een Sony Vayo art. nr. VGN-NS21M/S.NL3.MT22 laptop gekocht bij Mediamarkt Almere waarvan het beeldscherm kapot ging kort na ingebruikname. Ik had per ongeluk de klep iets te hard dichtgedaan maar niet zo dat ik een vermoeden had dat het beeldscherm het direct zou begeven. Daarna heb ik de laptop naar Almere teruggebracht en ter reparatie aangeboden met de vraag of dat onder de garantie viel. Dat wist men daar niet en hij werd doorgestuurd naar het servicecentrum van Sony, zonder enige mededeling dat er onderzoekskosten berekend zouden worden. Ik heb daar ook niet naar gevraagd omdat de laptop nieuw was en ik er vanuit ben gegaan dat het garantie zou zijn. Op 2 Oktober kreeg ik een brief waarin stond dat de reparatie niet onder de garantie viel en de reparatiekosten €878,22 zijn…..!!!!???? Ik krijg nu eerst mijn laptop onverrichterzake pas terug tegen betaling van € 59,50. Ik ben zéér teleurgesteld in de service van de Mediamarkt en U begrijpt het al...!! Voor dat reparatiebedrag heb ik zelfs een betere laptop en dan ook weer helemaal nieuw. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik wil dus niet de onderzoekskosten betalen omdat dit niet aangekondigd is van te voren. Dat is echt te gek voor woorden dat ik vraag of het onder garantie val en zelfs de onderzoekskosten nog moet betalen. Ik hoop echt dat ik de mensen van de Mediamarkt een uur onder een koude douche mag zetten.
Met vriendelijke groet..,
P.J. van BeverenLelystad