BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rekening euphony

Bijdrage door gebruiker
09-03-2012
18 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Sinds 15 januari ben ik overgestapt van UPC (televisie),KPN (Internet)Tele 2(bellen,naar 1 provider:Euphony.
16 januari eindigde mijn contract bij UPC en Tele 2 en kpn.
Op de rekening stond de factuurdatum:1 januari 2012-31 januari!Dat terwijl de opzeg data netjes waren doorgegeven aan hen.
De eerste rekening van Euphony bedroeg maar liefst 187 Euro! Ik belde daarover op,en toen bleek dat ze de abonnementskosten de maand februari erbij berekend hadden.Ik heb in het contract een maandprijs van 47 euro afgesproken.Op de eerste rekening stond een bedrag:80,80 euro.(pro rato berekend)Nu,bij de tweede rekening staat bij de abonnementskosten:55 euro!Ik belde erover op,en toen werd gezegd dat er btw over de abonnementskosten berekend zijn.Maar dat staat er niet bij vermeld!Aan het eind van de rekening staat so wie so btw vermeld.Een maand geleden heb ik doorgegeven dat ik any time wil bellen:7.50 euro komt er dan bij op,maar dat scheelt wel in belkosten.Was genoteerd,zei men daar.Maar bij deze nieuwe rekening staan 52 euro aan belkosten genoteerd,en ik zie Any time erbij staan.Weer gebeld:o,dat stond niet geregistreerd in de computer.Ja maar ik heb het doorgegeven!zei ik.En u zei dat het in het systeem stond!Enfin,ik heb geen goed gevoel bij deze provider.Is het mogelijk dat ik kan overstappen,omdat ze bv ineens mijn abonnementskosten hebben veranderd van 47 euro in 55 euro? Ook reageren ze niet op een klacht die ik per e mail naar hun verstuurd heb. Graag hoor ik van u wat ik het beste kan doen.

Vriendelijke groet,

Wicky Steevensz.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.