ik plaats hieronder mijn brief die ik net geschreven heb aan Preventel her
L.S.,
Tot mijn verbazing ben ik kort geleden afgewezen voor een gsm-abonnement omdat het adres waar ik woon geregistreerd staat bij u.
Ik heb de afgelopen jaren diverse abonnementen (bijv. Vodafone en Telfort) gehad en altijd netjes betaald.
Nu werd mij door deze aanbieder verteld dat ik afgewezen werd omdat mijn echtgenoot dhr. G.R. Quint
bij u geregistreerd staat.Ik vind dit echt van de zotte. Eerstens omdat ik weet dat dhr. Quint ten onrechte bij u vermeld staat als wanbetaler door onenigheid met Ben (T-mobile), dit speelt al jaren. Het is T-mobile die bij u op deze lijst zou moeten komen te staan wegens het niet reageren op correspondentie van cliënten.
Ten tweede: Mijn naam is mw. L. Boogaard. Volgens mij ben ik een andere persoon dan dhr. G.R. Quint.
Hoe is het dan mogelijk dat mij een abonnement wordt geweigerd?
Het moet overigens wel
makkelijk zijn om iemand bij u te laten registreren. Ik zal dit zeker verder gaan uitzoeken. Want mij lijkt het ogenblik zo, dat er zodra er onenigheid is over een rekening, de leverancier van diensten altijd in het gelijk wordt gesteld zonder dat er sprake is van wederhoor van de afnemer van deze diensten.Als u het van mijn standpunt uit bekijkt kan een willekeurige profider, privé personen rekeningen sturen (terecht of onterecht)
m.b.t. een eventueel abonnement en zodra zij die niet betalen bij u geregistreerd worden!Erger nog, als iemand die bij zo’n bedrijf werkt iemand het leven zuur wilt maken schrijft hij toch even een briefje naar Preventel!
Voor de goede orde: Dit is geen informatieverzoek maar een gegronde klacht.
kent iemand dit?