Mijn Ps3 is nu voor de derde maal binnen een jaar kapot gegaan en dus voor de derde maal opgestuurd naar Sony. Alle keren opgestuurd met dezelfde klacht, namelijk de diskreader die geen cd's meer leest.
Nu zegt Sony dat dit absoluut geen fabrieksfout is en dat ik een gereviseerde (lees 2de handse) playstation terug krijg. Ook word geweigerd hierover in discussie te gaan. er is een brief verzonden naar Sony hoofdkantoor in Badhoevedorp, maar die schuiven het probleem weer terug naar de Ps3 hulplijn.
Wat zijn mijn rechten in dezen?? en kan ik bijv van Sony een nieuwe PS3 eisen ipv een gereviseerde. En die wachttijd, wat kan daar aan gedaan worden, want ben nu bijna net zo lang aan het wachten als dat ik gebruikheb kunnenmaken van mijn apparaat. En wat als mn PS3 over een maand (buiten de garantie) weer met hetzelfde probleem kampt??
Ik ben de weg totaal kwijt net zoals mijn vertrouwen in Sony!!
Mvg
[verwijderd door redactie]