Hallo,Ik kan helaas niet helpen mbt beltegoed vraag, ik loop wel tegen een aantalandere problemen aan sinds ik begin dit jaar bij T-mobile zit (abonnement metnieuwe gsm, een Sony E.). Zo heb ik o.a. - waarvan ik het weet... - dat eenkennis mij (zit bij Vodafone, waar ik voorheen ook bij zat) smste maar dat ik smsjesniet ontving. Die smsjes stonden gewoon in haar verzonden-map & ze kreeggeen foutmelding na verzenden smsjes naar mij (het gsm-nr. waarnaar ze smsteklopte gewoon). Daarnaast heb ik het probleem dat er derden zijn die mij niet kunnen bellen,terwijl zij wel degelijk mijn juiste nummer hebben (en nee, heb geen nummersgeblokkeerd). Dit probleem ontdekte ik (o.a.??) sowieso bij de woningbouwvereniging.Die moest mij bellen voor iets, maar kon mij niet bereiken (zij hebben eennormaal vast nummer, geen raar 0900-nr. of zo).
Hier kwam ik achter toen ik woningbouw zelf belde voor wat anders. Ze zeidendat ze de melding kregen dat mijn "nummer niet in gebruik is" Hetgsm-nr. dat ze van mij hebben klopt gewoon! Net als met smsen, kan het zijn datandere derden die mij willen bellen, mij ook niet kunnen bereiken zonder dat ikhiervan weet heb. Zijn er ook anderen met deze problemen bij T-Mobile ? Heboverigens nooit met instellingen gsm zitten prutsen. Heb T-mobile gemaild overbelprobleem (ook mbt smsen), zij zeggen verschillende & weinig zinnigedingen (geeft blijk van geen verstand ervan hebben). O.a. dat ze het misschien alleenzouden kunnen analyseren binnen 3 dagen na de mislukte belpoging van (in ditgeval) de woningbouw; tja, alsof ik in mijn glazenbol kan "zien
"wanneer zij mij weer proberen te bellen & het mislukt (duhh)! Een anderehelpdesker kraamt weer wat anders uit. Zucht. Problemen nooit gehad bijVodafone (niet dat ik die heilig wil verklaren), zit voorlopig nog 1,5 vast aanT-Mobile.
Alvast bedankt!