Hallo iedereen,Ik zit met het volgende: mijn t-mobile sim-only abonnement loopt over enkele maanden af. Van de week werd ik gebeld door Telfort met een mooie sim only-aanbieding. Ik heb even gegoogled en het bleek echt een voordelige aanbieding, toen ze me enkele dagen geleden terugbelden heb ik er daarom maar gebruik van gemaakt. Dat ging allemaal professioneel, ik moest zelfs op een band inspreken om alle afspraken te bevestigen.Stom genoeg was ik vergeten te vragen of ze voor mij mijn t-mobile zouden opzeggen. Omdat t-mobile zo'n fijn gratis nummer heeft dacht ik, ik ben hen even om de boel te checken. De medewerker van t-mobile wist mij te vertellen dat hij geen aanvraag van nummerbehoud had binnengekregen en bovendien was er nu net weer een deadline verstreken waardoor ik tot 12 mei aan t-mobile vastzit terwijl mijn telfort op 11 april moet beginnen. Daarbij zei hij zelf zeer slechte ervaringen te hebben met telfort, zonder daarbij reclame te maken overigens, hij zei ga desnoods naar kpn maar bel telfort nu meteen even om te boel te checken want die gasten doen alles fout.Ik telfort bellen dus: werd met een duur 0900-nummer bijna 45 minuten lang langs alle mogelijke afdelingen gestuurd maar niemand heeft enig idee wie ik ben. Geen order bekend dus, en al helemaal geen nummerbehoud aangevraagd. Inmiddels heb ik dus zelf t-mobile opgezegd per 12 mei maar nog geen vervanger blijkbaar en ik wil niet dat het nummer wat ik al sinds 1998 heb verloren gaat. Eigenlijk heb ik nu dus meteen helemaal geen zin meer in telfort, als een order plaatsen al niet gaat en al die ongelooflijk domme gasten aan de telefoon... daar pas ik voor! Dus mazzel dat mijn order niet geplaatst is, maar wat als ik over een paar weken opeens alsnog een simkaart krijg? Ik heb tenslotte op band ingesproken! Ik heb iedere afdeling daar gevraagd om een verklaring over dat ik geen klant ben maar niemand wil zoiets afgeven.Mijn eigen oplossing: ik stuur telfort volgende week een mailtje en krijg dan hopelijk schriftelijk het antwoord dat ze niet weten wie ik ben. Die gozer van t-mobile belt mij woensdag terug, als er dan nog niets met telfort geregeld is ga ik op een van zijn t-mobile aanbiedingen in. Zou dit een goede oplossing zijn? Wat doe ik als ik straks toch opeens met een dubbel abonnement zit, of telfort na een paar weken wakker wordt en met de bandopname begint te schermen?Alvast bedankt voor jullie tips...