BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met tele2

Bijdrage door gebruiker
25-12-2013
4 reacties
hallo. door omstandigheden kon tele2 niet automatisch afschrijven van mijn rekening. na een email van hun te hebben ontvangen heb ik handmatig overgeboekt.dit heb ik nu de 2e maand zo gedaan.dus altijd betaald.(laatste betaling 2 dagen te laat volgens tele2) op 24 december(! kerstavond) s'avonds valt opeens beeld weg en verschijnt er de message: problemen met automatische incasso, neem contact op met provider. kan ik mijn 2jarig abonnement verbreken met de reden dat ik altijd heb betaald en tele2 niet levert? wat een aso gedrag trouwens dat zij dit op kerstavond doen! ben zeer teleurgesteld. ik wil absoluut overstappen. marcel bosscher
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.