BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met Simpel

Bijdrage door gebruiker
02-12-2012
4 reacties
Op 22-11-12 werd ik afgesloten voor uitgaand verkeer omdat de factuur niet betaald was. Logisch! Ik heb de rekening op 23-11-12 alsnog betaald en het bedrag stond 26-11-12 op de rekening van Simpel. Normaal gesproken deblokkeren ze dan je simkaart en kun je maximaal 24 uur later weer bellen. Het is het nu 2 december en ik kan nog steeds niet bellen, smssen of internetten. Meerdere malen met Simpel gebeld en het enige wat ze zeggen is "We kunnen alleen zien dat de deblokkering nog bezig is te deblokkeren en we lopen wat achter op schema. We behandelen dit met de hoogste prioriteit!" Yeah Right! Verlopig zit ik al 6 dagen met een mobiel en abonnement die ik niet kan gebruiken! Hoe kan ik Simpel dwingen om mij alsnog aan te sluiten en hoe kan ik de niet gebruikte dagen in mindering brengen op de volgende factuur?? Wie oh wie kan mij tips, tricks of andere ideeën geven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.