BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met outlook en outlook expres

Bijdrage door gebruiker
29-09-2007
10 reacties

Hallo, specialisten.

Enkele dagen gelden kreeg ik bij het verzenden vanemials ineens de mededelingen, 550 you have been blacklisted by spamcop en 551 en mail from your i.p.adres is currentley blocked on RBLlisting. Deze berichten kreeg ik bij de emails die allemaal meteen retour kwamen. De volgende dag als ik een tekstbericht verzond kreeg ik de email niet meer terug en gaf outlook en/of outlook Expres welke ik ook koos het bericht dat de emails waren verzonden. Ze komen echter niet aan bij de geadresseerde. Bij upc in webmail bij verzonden staat ook niets. Verstuur ik echter een teksbericht met een bijlage dan worden deze wel verzonden. UPC geeft na uren bellen geen antwoord behalve, installeer windows maar opnieuw. Verzend ik een tekstbericht via upc, webmail, dan komt dit bericht wel aan. Ik heb mijn computer inmiddels laten scanne met Norton, AVG en Mc avi en deze geven allen aan dat er geen virus in mijn computer aanwezig is.Wie weet een oplossing ik heb outllo en of outlook expres hard nodig,.Als vast hartelijk dank, Groetjes Cor

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.